Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Μέτρα, μέτρα, μέτρα


Μας πήραν τα μέτρα...

Το μου πήραν μέτρα σημαίνει ή ότι σου ράβουν κοστούμι ή ότι φτιάχνουν την κάσα σου( γιατί μόνος σου δεν μπορείς να την φτιάξεις).

Έτσι τουλάχιστον μου έλεγε η γιαγιά μου όταν προσπαθούσα με το μέτρο να δω το ύψος μου. Είναι γρουσουζιά να μετριέσαι, μην παίρνεις τα μέτρα σου, μου θύμιζε κάθε φορά που με έπιανε στα πράσα.

Φαίνεται ότι οι Έλληνες πολιτικοί δεν το ξέρουν αυτό κι όλο μέτρα παίρνουν κι όλα κατά διαόλου πάμε.

Δεν είναι δυνατόν, από τότε που θυμάμαι την ύπαρξη μου, όλο να μου παίρνουν μέτρα για το καλό μου κι όλο μέσα στα σκατά να είμαι.

Ούτε κοστούμι είδα να προβάρω όλα αυτά τα χρόνια ούτε καν ένα σακάκι, ρε αδελφέ.

Μόνο την κάσα της οικονομίας μας είδα να περιφέρεται από γραφείο εις γραφείο της ΕΕ και τα κορακίσια κοστούμια των βουλευτών να μου κουνάν το δάχτυλο, λέγοντας ότι εγώ φταίω για όλα.

Λάθος κύριοι πολιτικοί. Δεν φταίω εγώ, η γρουσουζιά τα φταίει όλα.

Το έλεγε και η γιαγιά μου!!!

Iznogood

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου