Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Αγαπητέ Πρόεδρε....


Κλειστή επιστολή στον Πρόεδρο και Πρωθυπουργό,
από ένα βουλευτή της περιφέρειας।





Αγαπητέ Πρόεδρε,

Θέλω να σε ευχαριστήσω, που μου ανέθεσες, μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες, να εκτεθώ στις βουλευτικές εκλογές ως υποψήφιος। Όσα ακούγονται περί παρεμβάσεων, κοινών μας γνωστών, φίλων και μεγαλοπαραγόντων ,για να σε επηρεάσουν, υπέρ της υποψηφιότητας μου είναι ψευδή. Ποτέ, (μη τους ακούς τι λένε) δεν πίεσα καταστάσεις, ούτε κομματικές οργανώσεις ή φίλους για να δημιουργήσουν μια θετική εικόνα προς το πρόσωπο μου και να μην πάρεις στα σοβαρά, όσα αρνητικά, ακούγονται για μένα. Με ζηλεύουν.

Εσύ Πρόεδρε μόνος σου κατάλαβες, την αξία μου και με επέλεξες να εκπροσωπήσω τους συντοπίτες μου στην Βουλή. Θέλησες να ανανεώσεις τα ψηφοδέλτια και το έκανες αφού συμπεριέλαβες κι εμένα σ’ αυτά. Αφού είμαι νέος, έχω μπει στο κόμμα, από το 1981, και δεν έφυγα ποτέ από το μαντρί.

Κι εγώ πρόεδρε είμαι εδώ. Δίπλα σου και σε στηρίζω, γιατί σε καταλαβαίνω. Βλέπω αυτό που θέλεις να κάνεις και θα σε βοηθήσω κι εγώ. Κατάλαβα τις αλλαγές για μια νέα Ελλάδα, την Ελλάδα της αξιοκρατίας και της δημοκρατίας.

Αλλά πρόεδρε, μεταξύ μας, πρέπει να προσέξεις κι εμένα. Εμένα που σε στηρίζω, χωρίς να σε ρωτήσω πως και γιατί. Γιατί εσύ είσαι, εκείνος, που με δημοκρατικές και κοινοβουλευτικές διαδικασίες δείχνεις τον δρόμο τον ορθό κι εγώ ακολουθώ.

Πρόεδρε, δανείστηκα για να κατέβω στις εκλογές. Έδωσα επιταγές που ακόμα και σήμερα είναι ακάλυπτες. Υποσχέθηκα, για το καλό σου και το καλό του κόμματος θέσεις εργασίας, μόλις έβγαινα βολευτής, συγνώμη, βουλευτής. Ξόδεψα τόσα, όσα, δεν είχα. Δεν σκέφτηκα καθόλου το δικό μου καλό. Το κόμμα κι εσένα σκεφτόμουν κάθε φορά, που υποσχόμουν μια νέα εξυπηρέτηση στους ψηφοφόρους μου, στους ψηφοφόρους μας. Γιατί ήταν αναγκαίο, για τον τόπο κι όχι για μας, να αναλάβουμε την εξουσία. Να πατάξουμε την αδιαφάνεια και το ρουσφέτι.

Πρόεδρε, μην πάει το μυαλό σου στην βουλευτική αποζημίωση, ότι είναι και τόσο σημαντική. Που να φτάσουν άλλωστε, τα 12.000 ευρώ, για να μπορώ να λείπω από την Βουλή και να παρακολουθώ από το καφενείο, τις εργασίες της.

Ούτε τα δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια είναι κάτι σημαντικό, ούτε οι πέντε αποσπασμένοι υπάλληλοι και οι δυο δικοί μου, είναι τόσο πολυέξοδοι κι ούτε πληγώνουν τον κρατικό κορβανά. Εξάλλου, εμείς είμαστε εκεί, για να παράγουμε έργο και χρειαζόμαστε υποστήριξη. Όπως καταλαβαίνεις δεν μπορώ να τα ξέρω όλα. Ξέρω όμως καλά την κομματική ιστορία.

Εγώ πρόεδρε δεν έγλυψα ποτέ τα ΜΜΕ για να με παίξουν. Τα πήρα μαζί μου για το κόμμα. Τα είχαμε ανάγκη σαν κόμμα. Αλλά κι εσύ πρόεδρε, πρέπει να δώσεις, καμιά κρατική διαφήμιση, στην τηλεόραση που με έβγαλε 2 ολόκληρες φορές στην προεκλογική περίοδο και στα ραδιόφωνα που μίλησα για το κόμμα.

Θα τα χρειαστούμε τα ΜΜΕ πρόεδρε, όχι εγώ, το κόμμα. Χρειαζόμαστε αυτούς τους δημοσιογράφους για να περάσουν στον κόσμο το έργο μας. Και είναι δικιά μου πρωτοβουλία αυτή μου η πρόταση. Μην διανοηθείς ότι μπορεί να με πιέζουν οι καναλάρχες ή οι μεγαλοδημοσιογράφοι. Αυτοί αυθόρμητα με στήριξαν και στήριξαν και το κόμμα.

Και μην ξεχνάς ότι το κόμμα στηρίζεται στους ψηφοφόρους και τους χρειαζόμαστε όλους και για τις επόμενες εκλογές!!! Άσε και κανένα παραθυράκι. Ξέρεις εσύ. Κι αν δεν ξέρεις, ξέρουν οι άλλοι γύρω σου.

Αγαπητέ Πρόεδρε.

Βόηθα με να σε βοηθώ, να ανεβούμε στο βουνό.

ΥΓ. Σου αποστέλλω κωδικοποιημένη, την λίστα με τις μικρές εξυπηρετήσεις που χρειάζομαι. Δεν σου λέω το όνομα μου, μη με πιάσει και ο Μ. και πρέπει να με παραιτήσεις. Είδες, τι έπαθε ο Ντίνος;



Με εκτίμηση και σεβασμό

Ο Βουλευτής που ΕΣΥ επέλεξες να είμαι δίπλα σου.

Iznogood

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου