Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Ντόρα...Μπανάναααααα


Η Ντόρα πήρε το όπλο της!!!

Με τέτοιους στρατιώτες κερδίζονται οι πόλεμοι. Σαν την Ντόρα Μπακογιάννη.

(«Είμαι στρατιώτης της παράταξης χρόνια τώρα και θα παραμείνω» Δήλωση της Ντόρας αμέσως μετά την συνάντηση της με τον Αντώνη Σαμαρά).

Σε βηματισμό μαρς, όπως της έμαθε ο «επίτιμος πατέρας της, άρχισε τον «κλεφτο»πόλεμο η γνωστή στρατιώτης της συντηρητικής παράταξης, Ντόρα, για την ενότητα του κόμματος.

( «Εγώ δεν έχω ανάγκη να δώσω πιστοποιητικά κομματικού πατριωτισμού. Για μένα, που την ενότητα την έχω υπηρετήσει διαχρονικά, όπως αντιλαμβάνεστε δεν νιώθω την ανάγκη να την επικαλούμαι κάθε λίγο και λιγάκι διότι την αποδεικνύει η πορεία μου!» Ντόρα Μπακογιάννη στον Athletic Radio 104,2(13/11/2009))

Αποφεύγοντας τον εσωκομματικό διάλογο, μέσα από την Κοινοβουλευτική ομάδα, τα όργανα του κόμματος ή και τον ίδιο τον Α. Σαμαρά, διαχώρισε την θέση της(sic) από την κομματική γραμμή εκτοξεύοντας τα φαρμακερά της βέλη από την Θεσσαλονίκη.

Η πληροφορία ότι λίγο πριν είχε επισκεφθεί τον Πατριάρχη της οικογένειας για να πάρει την ευλογία του και να της σαλιώσει τα βέλη ώστε να είναι φαρμακερά, ακόμα διερευνώνται!!!

Ποια θα είναι η συνέχεια; Το συνέδριο θα δείξει...εκτός κι αν έχει δει την πόρτα της εξόδου πιο νωρίς!!!


Iznogood

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου