Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Το ΠΑΣΟΚ μου έσωσε τη ζωή


Το ΠΑΣΟΚ μου έσωσε τη ζωή

Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μια περισπούδαστη έρευνα για τις θετικές παρενέργειες της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Είναι αλήθεια ότι λίγο ή πολύ μας άλλαξε τα πετρέλαια, συγνώμη, την ζωή ήθελα να πω, η οικονομική κρίση και οι αποφάσεις των ΠΑΠ.

Όμως αν κοιτάξει κανείς πιο βαθιά τις αλλαγές, θα καταλάβει και ο πιο ανίδεος με τα οικονομικά ότι τα μέτρα είναι προς την σωστή κατεύθυνση για την σωτηρία μας. Κι όχι για την σωτηρία του Ελληνικού κράτους ή Έθνους μόνο, αλλά και για τον καθένα από εμάς προσωπικά.

Θα σας το αναλύσω όσο πιο απλά μπορώ.

Με τις αυξήσεις των τσιγάρων και την μείωση των μισθών, αναγκάστηκα να κόψω το τσιγάρο. Κάπνιζα 2 πακέτα την μέρα, επί 4 ευρώ το ένα μας κάνουν 8 ευρώ την ημέρα έτσι επί 365 μέρες μας κάνει το σύνολο 2920 ευρώπουλα. Διπλό όφελος. Κέρδισα χρήματα και βελτίωσα την υγεία μου.

Αμέσως μετά σταμάτησα να τρώω απ’ έξω και μαγειρεύω πλέον στο σπίτι. Αν βάλεις ότι ήθελα 5 ευρώ κατά μέσο όρο την μέρα για τα σκουπίδια που έτρωγα καθημερινά μας, κάνει ένα ετήσιο ποσό της τάξης των 1825 ευρώ. Πάλι διπλό κέρδος. Φροντίζω την υγεία μου για να προλάβω να δουλέψω μέχρι τα 70 και να μην επιβαρύνω την οικονομία της χώρας μου και έβγαλα χρήματα, να ξεπληρώσω μια κάρτα που είχε χτυπήσει κόκκινο.

Επόμενο βήμα ήταν να κόψω τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο και να χρησιμοποιώ μόνο τα ΜΜΜ. Με την βενζίνη να έχει γίνει πιο ακριβή από τον χρυσό κατάφερα να εξοικονομήσω από την αχρησία του αυτοκινήτου άλλα 2,5 χιλιάρικα. Κι αφού δεν το χρησιμοποιώ το πούλησα, κερδίζοντας άλλα 5 χιλιάρικα από την πώληση συν 2 χιλιάρικα επιπλέον από σήμα κυκλοφορίας, ασφάλειες και σέρβις. Με όλη αυτή την κατάσταση είχα διπλό και τρίδιπλο όφελος.

Βέβαια αυτά είχαν και παρενέργειες, γιατί με χώρισε η γυναίκα μου, με αποστρέφονται οι φίλοι μου και έκοψα τις εξόδους και τις αγορές ρούχων και παπουτσιών. Όμως κι εδώ πάλι ωφελημένος βγήκα.

Γλίτωσα από την γκρίνια της γυναίκας μου και μειώθηκαν τα έξοδα του σπιτιού στο μισό. Άρα ένα όφελος της τάξης των 5000 ευρώ το είχα. Έκοψα και την σύνδεση στο κινητό και πήρα whatsup και μείωσα κι άλλο τα έξοδα μου. Το ότι δε βγαίνω έξω με σώζει από παρέες, κεράσματα, παρεξηγήσεις, καυγάδες, αλκοτέστ και ατυχήματα. Αξίας; Ανεκτίμητης!!!

Αν τα κάνω σούμα όλα αυτά που κέρδισα μαζεύονται 19.245 ευρώ. Άρα λεφτά υπάρχουν!!!

Είχε δίκιο λοιπόν ο ΓΑΠ. Λεφτά υπάρχουν. Και οικονομικά είμαι καλύτερα και ο νέος τρόπος ζωής είναι πιο υγιείς!!! Έτσι θα αντέξω να δουλέυω μέχρι και τα 75 μου άμα λάχει και θα βοηθήσω την χώρα μου να βγει από την κρίση!!! Γιατί μαζί τα φάγαμε έτσι κι αλλιώς.....

Thanks Giorgos!!!

ΥΓ: Ελπίζω να μην το δει ο Παπακωνσταντίνου αυτό το άρθρο και του μπουν κι άλλες ιδέες....

Iznogood 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου